Zobacz jak w skrócie wygląda proces zwrotu:
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
W ciągu 100 dni od otrzymania zamówienia skontaktuj się z nami mailowo na adres
sklep@milktonic.pl lub telefonicznie pod numerem (+48) 530 231 990
WYŚLIJ PRODUKT
Starannie spakuj produkt aby nie uszkodził się podczas wysyłki (najlepiej w oryginalne
opakowanie), dołącz dowód zakupu oraz formularz zwrotu. Paczkę wyślij na adres wskazany poniżej:
ACTUM Maciej Kaminski
Ul. Strzeszynska 298/2, 60-479 Poznan
Mail: biuro@milktonic.pl
Tel: +48 530 231 990
Zobacz jak w skrócie wygląda proces reklamacji:
JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ PRODUKTU?
Reklamacje przyjmujemy w formie ustnej, pisemnej bądź za pośrednictwem poczty lub
formularza elektronicznego. Przy zgłoszeniu reklamacji nie zapomnij podać swojego numeru zamówienia lub danych, które umożliwią nam Twoją identyfikację. Reklamacje i zwroty przyjmowane są telefonicznie pod numerem +48 530 231 990 i pisemnie na adres
korespondencyjny: sklep@milktonic.pl
CZAS NA ROZPATRZENIE TWOJEJ REKLAMACJI
Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym
towarem. Udzielenie odpowiedzi może nastąpić w takiej samej formie, w jakiej zostało złożone
zgłoszenie bądź reklamacja. Pamiętaj, że zwrot pieniędzy możliwy jest tylko w przypadku spełnienia wszystkich warunków wymaganych w regulaminie.
CO MUSISZ ZROBIĆ, ABY OTRZYMAĆ ZWROT PIENIĘDZY?
Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, musisz w ciągu 100 dni kalendarzowych od daty otrzymania paczki przesłać nam opakowanie z produktem, rachunek potwierdzający transakcję (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu. Po pozytywnym rozpatrzeniu
reklamacji/zwrotu pieniądze zostaną zwrócone przelewem na numer konta bankowego podany w formularzu zwrotu w ciągu 14 dni.